Does She Like Me?!?!?!??!?

Here Is Our Convo



Jason Williams April 13 at 3:46pm

Hey do you want to go to the movies or something like that? Its me from Formspring.com

Sent via Facebook Mobile



Grace April 13 at 3:48pm Report

Were u the one that asked if i would date a 7th grader?

Sent via Facebook Mobile



Jason Williams April 13 at 3:49pm

Yeah

Sent via Facebook Mobile



Grace April 13 at 3:50pm Report

Well im going to be in mexico for a while. Starting friday

Sent via Facebook Mobile



Jason Williams April 13 at 3:52pm

Ok

Sent via Facebook Mobile



Jason Williams April 13 at 3:53pm

Im going to cali for a week anyway

Sent via Facebook Mobile



Jason Williams April 13 at 3:56pm

When are you going to be back?

Sent via Facebook Mobile



Grace April 13 at 3:57pm Report

Idr

Sent via Facebook Mobile



Jason Williams April 13 at 4:00pm

Enjoy your trip!

Sent via Facebook Mobile



Grace April 13 at 4:01pm Report

Thanks

Sent via Facebook Mobile



Jason Williams April 13 at 4:01pm

Yup

Sent via Facebook Mobile



Also In Class She Kept Looking At Me And Also Hugged Me



Answer on Does She Like Me?!?!?!??!?



i think she is just nice to u!

0 Response to "Does She Like Me?!?!?!??!?"

Posting Komentar

Postingan Populer